Hogyan működik az IndiGO készletnyilvántartó program?
Nézze meg az IndiGO-t működés közben!
Tekintse meg alábbi videóinkat az IndiGO-ról működés közben és bizonyosodjon meg saját maga is készletnyilvántartó programunk könnyű kezelhetőségéről.
Általános bemutató
Tekintse meg rövid videónkban az IndiGO készletnyilvántartó program általános működését!
- Hogyan épül fel?
- Hogyan lehet navigálni kezelőfelüetén?
- Hogyan történik az értékesítés?
- Gyors cikk keresés közvetlenül az értékesítési felületről
- Hogyan történik a számlázás?
- Vezetői kimutatások áttekintése
Videó hossza: 1:50
Számlázási folyamat
Nézze meg a számlázás folyamatát kevesebb mint egy perc alatt!
- Számla kiállítása
- Partner gyors kiválasztása
- Egyszerű cikk keresés
- Cikk felvitele több módon
- Számla bizonylat
Videó hossza: 0:52
Cikktörzs kezelése
Tekintse meg hogyan lehet a cikktörzset kezelni az IndiGO készletnyilvántartó programban!
- Cikktörzs szűrése, csoportosítása
- Cikkek szerkesztése
- Fix időtartamra szóló árak beállítása
- Belső vonalkód hozzárendelés
- Cikk vevőinek és szállítóinak gyors lekérdezése
- Cikk mozgások megtekintése
- Árváltoztatási lehetőségek
- Excel exportálás
Videó hossza: 2:58
Élőben szeretné látni? Esetleg kipróbálná?
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Hogyan épül fel ad IndiGO készletnyílvántartó program?
Az IndiGO készletkezelő és számlázó program az alábbi modulokból épül fel:
Értékesítés
Kezelje üzlete teljes értékesítési folyamatát az IndiGO rendkívül egyszerű kezelőfelületével. Percek alatt elsajátítható, mégis mindenre képes.
Számlázás
Vevői és partnerei számára az IndiGO könnyen és gyorsan tud számlát kiállítani, előlegszámlát, szállítólevelet kezelni és számos egyéb funkcióval egyszerűen és gyorsan számlázni.
Készletnyilvántartás
Az IndiGO segít a pontos készletek valós idejű nyilvántartásában, hogy könnyen nyomon lehessen követni a fogyást és mindig csak akkora készlet legyen a raktárban, amennyire valóban szükség van.
Leltározás
Az IndiGO-ba épített teljes értékű leltár program segítségével egyszerűvé és gyorssá válik a leltározás és bevételezés. Pontosan és könnyen lehet felvini az egyes tételeket és összevetni a készletfogyásal.
Vezetői információ
A hazánkban egyedülállóan fejlett vezetői információs és adatelemzői modul segítségével a vezetők számára pontosan átlátható az üzlet működése és az alkalmazottak munkája.
E modulok mindegyike beépítve megtalálható megoldásunkban, nem szükséges külön megvásárolni őket.
Értékesítés
Érintőképernyős és hagyományos rendelésfelvétel
Gyors, érthető és könnyen kezelhető felület, többféle beviteli móddal. Érintőképernyővel, billentyűzettel és egérrel is könnyedén kezelhető.
Személyre szabható kezelés
Az IndiGO rugalmas kialakítása lehetővé teszi felhasználóinknak, hogy a funkciókat az üzletük saját igényei szerint alakítsák, személyre szabhassák.
Teljes értékesítési folyamat kezelése
Az ajánlatadástól kezdve a rendelésen át a szállítólevélig és számláig minden lépése kezelhető az értékesítési folyamatnak.
Engedmények, akciók és törzsvásárlók kezelése
Napszakos akciók pékárura, egyedi engedmények, partnerkedvezmények, időszakos kedvezmények, és törzsvásárlók kezelésére is képes.
Egyszerű pulti értékesítés
A gyors és gördülékeny pulti értékesítést több beépített funkció is támogatja, mint a gyorskódok, a cikk keresés, valamint a vonalkód alapú értékesítés.
Helyiségenként, beosztottanként, terminálonként is elszámoltatható
Üzlete működését pontosan nyommal követheti, láthatja melyik terminálon pontosan ki mit csinál, milyen sztornókat vitt fel, miket értékesített.
A mért tételek értékesítését felgyorsítja, hogy az IndiGO összekapcsolható mérlegel, így egységár alapján pillanatok alatt megvan a végösszeg.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
CRM-re előkészítve
A rendszer képes együtt dolgozni kibővítet CRM ügyfélkezelési modulunkkal, amellyel kampányok indíthatóak, és teljeskörű partner- és ügyfélkezelés válik elérhetővé.
45-60 másodperccel gyorsabb értékesítés
Az IndiGO kiemelkedően gyors. Rendkívül egyszerű kezelőfelületének és a gyakori funkciókra és tételekre is hozzá rendelhető gyorsgombok segítségével akár 45-60 mp-el is felgyorsul az értékesítési folyamat.
És ezeken felül még még számos egyéb funkció, képesség…
Számlázás
Számlakészítés nyugtából, átutalásos számla készítése
Az IndiGO segítségével rendkívül egyszerűen készíthetőek a leggyakoribb számlatípusok, így a nyugtából készített számla, és átutalásos számla is.
Különböző fizetési módok és valuták kezelése
Készpénz, bankkártya, utalványok, valamint többféle valuta kezelésére is alkalmas, ezáltal vásárlói nincsenek korlátozva a fizetési mód tekintetében.
Kiadási bizonylat nyomtatás
Az IndiGO többféle nyomtató típussal is összekapcsolható, amelynek segítségével tételes kiadási bizonylatot tud nyomtatni az eladásokról.
Proforma számla, előleg kezelés
Előlegszámlákat és proforma számlákat is tudunk kiállítani, valamint a számla kiegyenlítéseket is egy helyről tudjuk kezelni és nyomon követni.
Az IndiGO segítségével többféle értékesítési pont, eladási hely is kezelhető, amelyek külön-külön is elszámoltathatóak.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Teljeskörű partnernyilvántartás
Beszállító és üzleti partnereit teljes mértékben nyilván tudja tartani mind a cégek, mind a kapcsolattartók, mind az elérhetőségek tekintetében. A hozzájuk kapcsolódó üzleti tranzakciók is azonnal megtekinthetők.
Teljeskörű számlázó megoldás
Az IndiGO-ba egy teljeskörű számlázási modul került beépítésre, amely képes minden olyan funkciót ellátni, ami egy számlázó megoldástól elvárható.
Rugalmas árkezelés
Partnerekhez köthető ársorok, egyedi árak kialakításának lehetősége, partnerkhez különböző fizetési módok rendelése (pl.: csak készpénz), export számlák kiállítása.
Beszerzési folyamatok kezelése
Az IndiGO segítségével beszerzéseit is szervezetten és hatékonyan tudja kezelni, a költségeket nyomon követni és a partnereket, készleteket könnyen nyilvántartani.
És ezeken felül még még számos egyéb funkció, képesség…
Szoftvereink egyszeri díjas és havi rendszeres díjas formában is elérhetők, attól függ, kinek mi a kényelmesebb, szimpatikusabb.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és mindenben segítünk önnek!
Akár élő működés közben szeretné megnézni az IndiGO-t, akár egy kipróbálható demo-t szeretne, szakértő kollégáink készséggel segítenek Önnek és felmérik, hogy az Ön üzletében mi az ideális kialakítás!
Kapcsolatfelvétele teljesen kötelezettségmentes.
Készletnyilvántartás
Receptúrák és termékgyártás kezelése
Különböző elemekből gyártott termékek egyszerűen összeállíthatók, valamint az IndiGO ezeket a készletnyilvántartásában automatikusan képes azonnal kezelni.
Az IndiGO segítségével bármely típusú készletmozgás, így például a bevételezés, árukiadás, belső árumozgatás, visszárú, leírás, selejtek egyszerűen kezelhető és nyilvántartható.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Azonnal elérhető vezetői készlet kimutatások
A vezető pillanatok alatt meg tudja tekinteni elfekvő készleteit, a legutóbbi készletmozgásokat, változásokat, fogyásokat, selejteket és felismerheti az eltéréseket és a hiányokat.
Távolról is ellenőrizhető készletek
Ha éppen távol van üzletétől, ugyanúgy rá tud nézni az éppen aktuális készletre, a fogyásokra és a munkatársakra. Ha épp egy beszállítónál van, akkor így pontosan tudja majd mindig, hogy éppen mire van szükség.
FIFO vagy utolsó áras raktárkészlet kezelés
A raktárkészlet tételeinek kezelésére az üzlet működésétől függően beállítható, hogy FIFO vagy utolsó ár alapján szeretnénk nyilvántartani a készletet.
Egyszerűsített bevételezés
Az IndiGO jelentősen képes felgyorsítani a bevételezést könnyen kezelhető felhasználói felületével, valamint egy egyszerűsített bevételezési modullal, amely bárki számára könnyen megtanulható.
Önköltségi árak, árrések könnyű kalkulációja
Az egyes tételekre vonatkozóan könnyen átlátható a beszerzési, önköltségi ár, az értékesítési ár, valamint a hozzá kapcsolódó árrés, ezáltal könnyítve a pénzügyi elemzéseket és döntéseket.
Selejtek átlátható kezelése
Az IndiGO segítségével könnyen átlátható a működés során keletkező összes selejt, mikor történt, milyen termékre, ki rögzítette. Ezáltal pontosabban nyomon követheti üzlete napi működését.
Akár érintőképernyős készletkezelés is
Az informatikában kevésbé jártas munkatársak számára, illetve a gyorsabb és egyszerűbb használat érdekében az IndiGO képes akár teljesen érintőképernyős készletvezetésre is.
És ezeken felül még még számos egyéb funkció, képesség…
Leltározás
Beépített teljes értékű leltár program
Az IndiGO segítségével minden leltározási feladat maradéktalanul ellátható és automatikus kapcsolatban van a készletnyilvántartással.
Gyorsított leltározás PDA segítségével
Rendszerünk teljes mértékben integrálva van PDA leltározó megoldásunkkal, amely jelentősen képes felgyorsítani és megkönnyíteni a leltározás folyamatát.
Gyors és könnyű adatrögzítés
Az IndiGO kezelőfelületeinek felhasználóbarát kialakítása miatt nagyon egyszerűen és gyorsan rögzíthetőek az adatok a leltározás során.
Gyors, egyszerű és pontos leltározás
Az IndiGO a standolási folyamatot gyorsítja és egyszerűsíti, hogy könnyebben felügyelhető legyen a napi fogyás, valamint egyszerűen és pontosan korrigálható legyen a készlet.
Egyszerűsített leltározás
A pontos, ám minél gyorsabb leltározás érdekében kialakítottunk egy egyszer sített leltározás funkciót, amely segítségével bármely munkatárs könnyedén képes elvégezni a leltározást.
Beépített mértékegységváltás a könnyű bevételezéshez
A bevételezési és értékesítési mértékegységek eltérése esetén (pl.: láda/üveg) az IndiGO képes arra, hogy automatikusan átváltsa ezeket, megkönyítve így az ellenőrzést.
Hiányok könnyű és gyors felismerése
Az IndiGO segítségével azonnal felismerheti a nyilvántartott és a tényleges készletei közötti bármely eltérést és azonnal lépéseket tehet az okok feltárására.
Leltárívek könnyű készítése
Az IndiGO-ból könnyedén lehet leltárívet készíteni, amelyen látható az adott tételekre vonatkozóan az aktuális készlet, a leltározás során rögzített mennyiség és a kettő közötti eltérés.
Automatikus kapcsolat a készletnyilvántartó modullal
A leltározási és bevételezési modul össze van kapcsolva a készletnyilvántartással, így automatikusan láthatóak az eltérések és korrigálhatók a készletek.
És ezeken felül még még számos egyéb funkció, képesség…
Szoftvereink egyszeri díjas és havi rendszeres díjas formában is elérhetők, attól függ, kinek mi a kényelmesebb, szimpatikusabb.
Vezetői információ
Egyedülálló vezetői információs modul
Az IndiGO-ban egy rendkívül teljes, összetett, ám egyszerűen használható vezetői információs modul található, amellyel még akár saját kimutatások is szabadon elkészíthetők.
Beépített forgalmi elemzések és készlet kimutatások
Az IndiGO-ban számos beépített forgalmi elemzés és készlet kimutatás található amelyek az üzletvezetők igényei alapján lettek kialakítva, ezzel könnyítve az adatok gyors elemzését.
Grafikus megjelenítés, trendek felismerése, átlátható elemzése
A diagramoknak és grafikus megjelenítésnek hála azonnal felismerhetőek trendek, eltérések és további elemzést érdemlő pontok.
Szabadon szerkeszthető elemzések
Az elemzések elvégzéséhez beépített drag and drop kimutatás szerkesztő támogatja a vezetők döntéseit, amellyel pillanatok alatt több szempontból vizsgálható meg bármely kérdés.
Széleskörű lekérdezési lehetőségek
Az IndiGO a napi használat során rengeteg adatot gyűjt a működésről, amelyeket a beépített és szabadon szerkeszthető elemzésekkel szinte korlátlanul lehet elemezni.
Megalapozott vezetői döntések
Az IndiGO vezetői információs modulja segítségével a vezetők részletesen és több szempontból, szinte korlátlanul vizsgálhatják adatikat, így megalapozott döntéseket tudnak hozni üzletük működésére vonatkozóan.
Vezetői műszerfal, azonnal áttekinthető működés
Egy ún. “vezetői műszerfal” segítségével egyetlen képernyőn azonnal át lehet látni üzlete működését, és megvizsgálni a legfontosabb mutatókat, azonnal felismerve eltéréseket.
Többszintű adat lefúrási lehetőség
Egy-egy kérdés részletes elemzésekor a kimutatásokban lehetőség van lefúrni mélyebb adatszintekre, és feltárni, hogy mi is áll pontosan az egyes számok mögött.
Működés, forgalom, munkatársak ellenőrzése
A részletesen átlátható működés, értékesítés, készletmozgatás, munkatársi tevékenységek segítségével folyamatosan, akár távolról is szemmel tarthatja üzlete működését.
És ezeken felül még még számos egyéb funkció, képesség…
Vegye fel velünk a kapcsolatot és mindenben segítünk önnek!
Akár élő működés közben szeretné megnézni az IndiGO-t, akár egy kipróbálható demo-t szeretne, szakértő kollégáink készséggel segítenek Önnek és felmérik, hogy az Ön üzletében mi az ideális kialakítás!
Kapcsolatfelvétele teljesen kötelezettségmentes.
KÉRDÉSE VAN?
Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot és szakértő kollégáink készséggel segítenek Önnek minden kérdését megválaszolni!
Írjon nekünk weboldalunkon!
Hívjon minket
+36 76 320 097
Írjon nekünk
janos.ibolya(kukac)prosys.hu
info(kukac)prosys.hu
Hasznos lehet készletnyilvántartó és számlázó megoldásunk másoknak is?
Ossza meg ismerőseivel!